سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه دانشگاهی
قالب وبلاگ
در واکنش به تخریب های ناجوانمردانه اخیر:
حمایت طلاب مدرسه علمیه معصومیه از علامه مصباحآیت الله مصباح
ما جمعی از طلاب مدرسه علمیه معصومیه (سلام الله علیها)، ضمن آنکه از حرکت مبارکی که توسط حضرت آیت الله مصباح یزدی(دامت برکاته) که موجبات حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نمودند تشکر می کنیم و برائت خود را از کسانی که دانسته یا نادانسته سبب اختلاف بین روحانیت اصیل و جریان ولایتمدار می شود اعلام میداریم، حمایت قاطع خود را از گفتمان ولایتمداری حداکثری که باعث شاد شدن دل امت حزب الله و ولایت مدار ایران اسلامی شده است.
به گزارش پایگاه 598، جمع کثیری از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه معصومیه قم در نامه سرگشاده  حمایت خود را از شخصیت و مواضع حضرت علامه آیت الله مصباح یزدی (در برابر توهین های صورت گرفته به ایشان با انتشار پی در پی نامه های موهن) و همچنین جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام نمودند.

متن این نامه به همراه اسامی امضاء کنندگان در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاَّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتی‏ کُنْتُمْ تُوعَدُونَ(فصلت: 30)

این روزها عرصه انتخابات مجلس نهم را در شرایطی نظاره‌گر هستیم که ایران اسلامی پس از پشت سرگذاشتن کینه توزی های دشمنان خارجی و فتنه انگیزی های فریب خوردگان داخلی در اوج عزت و اقتدار اسلامی به سر می برد و با هدایتهای پیامبر گونه امام خامنه ای (مد ظله العالی) چشم خود را به قله های رفیع جهانی دوخته است.

خدا را شاکریم که امروز صحنه سیاسی ایران اسلامی به آن حد از رشد و بلوغ رسیده است که معیار رقابت انتخابانی میزان نزدیکی و تقرب به خواست و اراده ولی زمان و انتخاب بین ولایتمدار بودن و ولایتمدارتر بودن است.

و این مهم تحقق نمی یافت مگر با مبارزات، روشنگری ها، مجاهدات علمی و عملی علمای راستین تاریخ شیعه، آنهایی که همیشه در مبارزات علیه طاغوت ها و بی عدالتی ها پیش قدم بوده اند. آنهایی که در مبارزه با شعار طاغوتی جدایی دین از سیاست پیشرو بودند. آنهایی که با علم و تقوا و زمان شناسی شان به مدد عنایت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نهال نوپای شیعه را به درختی تنومند تبدیل کردند که دیگر تندباد های کفر و شرک جهانی نیز قادر نیست به آن آسیب برساند.

صد البته که آنان همیشه متحمل تندترین تخریب ها و ترورهای روحی و جسمی از سوی طاغوتیان، شیاطین خارجی و فریب خوردگان داخلی میشدند که در هر زمان متوجه علمداران و پیش تازان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) بوده است.

امروز نیز حضرت علامه آیت الله مصباح یزدی(دامت برکاته) که رهبر عظیم الشأن انقلاب درباره ایشان فرمودند:"این سه جهت در ایشان (علامه مصباح یزدی) جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا، این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند" کارنامه‌ای درخشان دارند که پر است از مبارزات متعدد با طاغوتیان قبل از انقلاب در راستای تحقق نظام اسلامی و همچنین مبارزه با کج روی ها و انحرافات اعتقادی و فرهنگی بعد از انقلاب همچون مناظرات متعدد با تئوریسین های احزاب سیاسی منحرف، مبارزات جدی با اندیشه های لیبرالیستی دوران دوم خرداد، روشنگری های عمارگونه در فتنه 88 و پس از آن نیز مبارزه با انحرافات متعدد.

اما امروز متاسفانه به سبب حمایت از گفتمان جبهه پایداری انقلاب اسلامی مورد هجوم عده ای غافل قرار گرفته اند.

اگر امروز شخصیتی چون علامه مصباح یزدی(دامت برکاته) در تمامی صحنه‌های انقلاب و اسلام با توکل به خدا و با اقتدار پا در عرصه دفاع از ارزشهای دینی و انقلابی می گذارند امّا در دفاع از خویش کوچکترین قدمی بر نمی‌دارند حاکی از حقانیت اکاذیب نیست بلکه همواره سیره علمای حقیقی اسلام برآن بوده که آبروی خود را با خدای خویش معامله کرده‌اند و بخاطر آن از فعالیتهای علمی و فرهنگی جهادگونه‌ خویش دست نخواهند کشید چرا که «تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ» (آل‌عمران 26)

ما جمعی از طلاب مدرسه علمیه معصومیه (سلام الله علیها)، ضمن آنکه از حرکت مبارکی که توسط حضرت آیت الله مصباح یزدی(دامت برکاته) که موجبات حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نمودند تشکر می کنیم و برائت خود را از کسانی که دانسته یا نادانسته سبب اختلاف بین روحانیت اصیل و جریان ولایتمدار می شود اعلام میداریم، حمایت قاطع خود را از گفتمان ولایتمداری حداکثری که باعث شاد شدن دل امت حزب الله و ولایت مدار ایران اسلامی شده است اعلام می‌داریم و از همه رقبای انتخاباتی می خواهیم به موج اهانت ها، تخریب ها و تهمت ها علیه آن حضرات و جبهه پایداری انقلاب اسلامی پایان دهند. باشد که خداوند متعال همه ما را به راه راست هدایت فرماید.

والسلام علیکم و رحمت الله
جمعی از طلاب مدرسه علمیه معصومیه (سلام الله علیها)
13/2/91


برچسب‌ها:
[ چهارشنبه 91/2/13 ] [ 6:50 عصر ] [ سید طلبه ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :2
کل بازدید :26596
برچسب‌ ها
آرشیو مطالب
امکانات وب
ایران رمان