• وبلاگ : بچه دانشگاهي
  • يادداشت : آيا حسن عباسي شريعتي جديد انقلاب مي شود
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بنده خدا 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    کاش روزي برسد که با علم اندک خود به قضاوت کساني که عالمند و در عمل هم از ما بسيار جلوترند نشينيم و دائم بر سر راهشان سنگ اندازي نکنيم.

    والسلام


    + rahro 
    سلام آقاي سيد طلبه دانشگاهي
    شما اطلاع متقن داريد که استاد عباسي حائز شرايط لازم براي نظريه پردازي را ندارند! اگر از نزديک ايشان را مي شناختيد هرگز چنين نمي گفتيد!
    از قول آقاي قرائتي مي گويم ايشان گفتند علامه طباطبايي گفته اند بايد الميزان هرساله از نو نوشته شود اين نشان مي دهد که ايشان هم به نقص و خطا در کار خود آگاه بودند چون معصوم نبودند و هر معصومي هم ممکن الخطاست! حال شما مطالبه دکتر عباسي را به مناظره و توهين تعبير کرديد و مي فرماييد قضاوت هم نکرده ايد!
    استاد عباسي مي گويند ما در قرآن حکمت داريم حال ديگران نظر مخالف دارند چرا قيل و قال؟ ادله دارند بياورند که ما در قرآن فلسفه داريم! اين تفاوت تفکر را مي رساند نه علامت انحراف کاش به قرآن مراجعه کنيد و عوامل انحراف را در آن بجوييد نه نظرات شخصيتان! ايشان هم چون تکيه شان بر قرآن (اين مسئله را هم امثال شما احتملا زياد نمي دانيد پس چون نمي دانيد ندانسته آن را رد نکنيد) به لطف الهي در حصن ولايت احتمال انحرافشان کم است البته شيطان در کمين همه ي ماست!
    کاش ياد بگيريم بدون دانستن همه جوانب يک مسئله راجع به عاقبت کسي قضاوت نکنيم! اين عادت بد ما ايراني ها شده است که حتما در قيامت دامنمان را خواهد گرفت!
    والسلام علي من اتبع الهدي


    سلام

    اتهام زني و زود قضاوت كردن هم مشكلات مملكت ماست

    بگذاريد نظرها گفته شود تا سره از ناسره شناخته شود

    پاسخ

    و اما بعد
    سلام
    كدام اتهام؟
    كدام زود قضاوت كردن؟